KUNST EN CULTUUR, KUNSTEDUCATIE, THEATER

KANNA, The Musical

..is een dans, drama uitvoering, waarbij zang, dans en emotie elkaar in hoog tempo afwisselen. Het is een voorstelling die herkenbare thema’s oproept en betrekking heeft op de herinneringen aan de oorspronkelijke cultuur van de spelers. Het verhaal gaat over het bewustzijn en de uitdagingen die mensen in de diaspora tegenkomen tijdens het opsporen van hun oorsprong.

In de choreografie wordt de cultuur van de diverse volken en een reflectie op het dagelijkse leven uitgedrukt. De eigen culturele achtergrond en de gelijkenissen met elkaar wordt daarin verwerkt. De ene keer is de choreografie verhalend en in een andere scène zet een groep dansers en muzikanten, verschillende sferen neer. Soms is de sfeer wanhopig of ingetogen, dan weer vrolijk, spectaculair en indrukwekkend.

De voorstelling duurt 90 minuten en is onderverdeeld in vijf acts waarvan iedere act zich associeert aan een bepaalde omgeving.

Related Projects
    SMELTKROEZ SPREEKT!